maandag 16 april 2018

Sea You

Vandaag de reminder van het KIC # 117

Dit is mijn reminder kaartje geworden.



Gebruik onderstaande sketch


Je mag je bijdrage hier uploaden.
Heb je geen Facebook dan mag je je bijdrage ook e-mailen naar:
De sluiting van deze challenge is zaterdag 5 mei om 23.00 uur.

De volgende materialen heb ik gebruikt:

Kraft
Wit linnen cardstock
Pareltjes
Tilantia
Emblisment hout
Stempel is een freedigi van Papernest Dolls
Deze heb ik ingekleurd met Zig Clean Colors
Haar - 68 en 64
Huid - 71 en 28
Jurk - 302 - 230 - 260 
Het jurkje heb ik nog bewerkt met de Wink of Stella Clear Glitter







2 opmerkingen:

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Gefeliciteerd met je pensionering

Goedemorgen allemaal, vandaag een nieuwe creatie op mijn YouTube kanaal. Deze keer heb ik de Miura Fold Card uitgelegd. Super leuk om te mak...